Relatiebeheer


Uw bedrijf maakt gebruik van verschillende digitale systemen ter ondersteuning van uw klantcontact. E-mail, adresbestand(-en), productdatabase, helpdesk, verkoopvolgsysteem, … Kunt u hiermee alles doen wat u nodig heeft om uw klant optimaal te bedienen?

Hoe krijg ik meer inzicht in de wensen van mijn klant?

Hoe vergroot ik het rendement op mijn klantenbestand?

Kunnen medewerkers gericht toegang krijgen tot alle klantcontact?

Is het mogelijk om mijn klant online orders te laten doen en volgen?

 

Connected CRM is gespecialiseerd in het gebruiksvriendelijk koppelen van al deze informatiesystemen. Hierdoor komen waardevolle gegevens vrij waarmee u uw klantprocessen nog beter op elkaar kunt aansluiten. Zo krijgt u bruikbare informatie over de wensen van uw klanten, die u in kunt zetten om uw bedrijfsresultaat te vergroten.


 

Wat doet Connected CRM precies?

 

Connected CRM is het platform waarmee we uw bedrijfsapplicaties combineren tot 1 systeem.Layer 29

Connected CRM bestaat uit een aantal onderdelen: